Garantie

Achter je product staan daar houden we van. Een product dient dat te doen waarvoor hij gemaakt is daar staan we voor. Werkt het niet naar verwachting laat het ons weten dan lossen we het op. Is deze na een tijdje stuk, laat het ons dan ook weten dan zorgen we kosteloos voor een nieuwe of repareren we het. De garantietermijn is 12 maanden na aanschaf maar we zijn coulant.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of verwacht. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar martijn@smart-stuff.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

0
image/svg+xml

Geen producten in uw maandje

Verder winkelen