Retourbeleid
U heeft wettelijk minimaal 14 dagen de tijd om de retour te melden. Vaak nemen we deze periode iets ruimer.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is
Niet retourneerbare artikelen:
- Downloadbare softwareproducten
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Restitutie
U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via martijn@smart-stuff.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding (1 – 3 werkdagen na ontvangst) van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Retouradres
Om uw product te retourneren, kunt u uw product opsturen naar:
Smartstuff
o.v.v. uw naam
Nieuwland 43
3945EW Cothen
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten.
Garantie
Achter je product staan daar houden we van. Een product dient dat te doen waarvoor hij gemaakt is daar staan we voor. Werkt het niet naar verwachting laat het ons weten dan lossen we het op. Is deze na een tijdje stuk, laat het ons dan ook weten dan zorgen we kosteloos voor een nieuwe of repareren we het. De garantietermijn is 12 maanden na aanschaf maar we zijn coulant.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of verwacht. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar martijn@smart-stuff.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op martijn@smart-stuff.nl voor vragen over retouren en terugboekingen.