Overview
Ons restitutie- en retourbeleid is 30 dagen. Vaak zijn we na deze periode ook nog coullant.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van terugzending.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:
- Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of er ontbreken onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Restitutie
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als het retour is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en binnen enkele aantal dagen staat dit op de rekening.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.
Neem vervolgens contact op met uw bank.Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en uw teruggave nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via martijn@smart-stuff.nl.
Vervanging
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar martijn@smart-stuff.nl en stuur je artikel Smartstuff, Nieuwland 43, 3945EW Cothen.
Retoursturen
Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar:
Smartstuff
Nieuwland 43
3945EW Cothen.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.
Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op martijn@smart-stuff.nl voor vragen over retouren en terugboekingen.